Уроки намагаюсь проводити цікаво, вдало поєднати різноманітні форми і методи, на високому науково – теоретичному й методичному рівні. Добре володію методикою індивідуальної роботи з учнями. Широко використовую творчі та проблемні завдання, що стимулює творчу ініціативу та самостійність учнів. Враховую психологічні особливості учнів, їх реальні навчальні можливості, стимулюю позитивне ставлення учнів до навчально – пізнавальної діяльності. Лаконічно і доступно подаю навчальний матеріал, володію ораторським мистецтвом. Такий підхід до процесу навчання створює умови для розвитку пізнавальної активності, самовираження та самовдосконалення учнів. Працюючи над проблемою «Дистанційне навчання Впровадження елементів STEM-освіти на уроках.» особливу увагу звертаю на формування математичної грамотності, розвиваю вміння висловлювати обґрунтовані математичні судження, вчу діяти за заданим алгоритмом, а також самостійно конструювати нові, розвиваю творчий початок особистості через завдання, які покращують англійську мову як основний механізм комунікації.
Постійно вдосконалюю педагогічну майстерність, підвищую фаховий і кваліфікаційний рівень. Маю у 2022 році учня, який склав НМТ з математики на 200 балів.
Активно займаюсь самоосвітою, про що свідчать сертифікати про проходження курсів:
Дивись під ноги. Дивись куди ідеш 2023
Мови ТИ: як залюбитись в українську 2023
-
Школа для всіх. Інклюзия
(30год) 2022
-
Домедична допомога (3 год) 2022
-
Компетентнісно орієнтоване навчання іншомовного спілкування учнів
5–9 класів в контексті засад НУШ: що потрібно знати вчителю англійської
мови (2 год) 2022
-
Робота вчителів початкових класів з дітьми з
особливими освітніми потребами (30 год) 2021
-
НУШ шляхи
підвищення пізнавальної активності. Англійська мова (15 год)2021
-
НУШ адаптпційний
цикл базової середньої освіти з інформатики (5 клас) (15 год) 2021
-
WEB-STEM школа
(15 год) 2020
-
Технологія
майндмеппінгу з додатком Coggle (8 год) 2020
-
Кращі практики
використання інтелектуальних конкурсів з цифрової грамотності (Бобер,
iTalent, iParus тощо) (8 год) 2020
-
Актуальні аспекти
підвищення рівня педагогічної майстерності вчителя у
підготовці учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики (15
год) 2020
-
Створення та
налаштування власного you-tube каналу
(7 год) 2019
-
WEB-STEM школа
(15 год) 2019
-
Протидія та попередження булінгу
(цькуванню) в закладах освіти (80 год) 2019
-
Інфографіка як ефективний спосіб подачі даних (8 год) 2019
-
Онлай-курс для вчителів початкової школи НУШ(60 год) 2019
-
Освітні можливості вікіпедії (7 год) 2019
-
Очний тренінг з підготовки вчителів англійської мови (24 год) 2018
Постійні учасники міжнародного конкурсу з
інформатики «Бобер», міжнародного змагання з усного рахунку «Міксіке» - Диплом IV ступеня 2019 рік.
Учасник обласного відео-фесту педагогічних
ідей «Педагогічний креатив» 2021
Передаю свій
педагогічний досвід колегам через проведення відкритих уроків, майстер –
класів:
«Особливості викладання
математики у початковій школі. Рівняння. Геометричний матеріал. Сюжетні задачі.»
для вчителів початкової школи.
"Елементи STEM
освіти на уроках природничо-математичного циклу"
Беру активну
участь у методичній роботі:
Голова
методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу КЗ
«Красносільський ліцей»
Немає коментарів:
Дописати коментар