Опис досвіду

      Працюючи над проблемою «Дистанційне навчання Впровадження елементів STEM-освіти на уроках.» особливу увагу звертаю на формування математичної грамотності, розвиваю вміння висловлювати обґрунтовані математичні судження, вчу діяти за заданим алгоритмом, а також самостійно конструювати нові.

  Уроки намагаюсь проводити цікаво, вдало поєднати різноманітні форми і методи, на високому науково – теоретичному й методичному рівні. Добре володію методикою індивідуальної роботи з учнями. Широко використовую творчі та проблемні завдання, що стимулює творчу ініціативу та самостійність учнів. Враховую психологічні особливості учнів, їх реальні навчальні можливості, стимулюю позитивне ставлення учнів до навчально – пізнавальної діяльності. Лаконічно і доступно подаю навчальний матеріал, володію ораторським мистецтвом. Такий підхід до процесу навчання створює умови для розвитку пізнавальної активності, самовираження та самовдосконалення учнів. Працюючи над проблемою «Дистанційне навчання Впровадження елементів STEM-освіти на уроках.» особливу увагу звертаю на формування математичної грамотності, розвиваю вміння висловлювати обґрунтовані математичні судження, вчу діяти за заданим алгоритмом, а також самостійно конструювати нові, розвиваю творчий початок особистості через завдання, які покращують  англійську мову як основний механізм комунікації.

Постійно вдосконалюю педагогічну майстерність, підвищую фаховий і кваліфікаційний рівень. Маю у 2022 році учня, який склав НМТ з математики на 200 балів.

Активно займаюсь самоосвітою, про що свідчать сертифікати про проходження курсів:

Дивись під ноги. Дивись куди ідеш 2023

Мови ТИ: як залюбитись в українську 2023

-         Школа для всіх. Інклюзия (30год) 2022

-         Домедична допомога (3 год) 2022

-         Компетентнісно орієнтоване навчання іншомовного  спілкування учнів 5–9 класів в контексті засад НУШ: що  потрібно знати вчителю англійської мови (2 год) 2022

-         Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами (30 год) 2021

-         НУШ шляхи підвищення пізнавальної активності. Англійська мова (15 год)2021

-         НУШ адаптпційний цикл базової середньої освіти з інформатики (5 клас) (15 год) 2021

-         WEB-STEM школа (15 год) 2020

-         Технологія майндмеппінгу з додатком Coggle (8 год) 2020

-         Кращі практики використання інтелектуальних  конкурсів з цифрової грамотності  (Бобер, iTalent, iParus тощо) (8 год) 2020

-         Актуальні аспекти підвищення рівня  педагогічної майстерності вчителя  у підготовці учнів до зовнішнього незалежного  оцінювання з математики (15 год) 2020

-         Створення та налаштування власного you-tube каналу (7 год) 2019

-         WEB-STEM школа (15 год) 2019

-         Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти (80 год) 2019

-         Інфографіка як ефективний спосіб подачі даних (8 год) 2019

-         Онлай-курс для вчителів початкової школи НУШ(60 год) 2019

-         Освітні можливості вікіпедії (7 год) 2019

-         Очний тренінг з підготовки вчителів англійської мови (24 год) 2018

 

Постійні учасники міжнародного конкурсу з інформатики «Бобер», міжнародного змагання з усного рахунку «Міксіке» - Диплом IV ступеня 2019 рік.

Учасник обласного відео-фесту педагогічних ідей  «Педагогічний креатив» 2021

Передаю свій педагогічний досвід колегам через проведення відкритих уроків, майстер – класів: 

«Особливості викладання математики у початковій школі. Рівняння. Геометричний матеріал. Сюжетні задачі.» для вчителів початкової школи.

"Елементи STEM освіти на уроках природничо-математичного циклу"

 Беру активну участь у методичній роботі:

 Голова методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу КЗ «Красносільський ліцей»


Немає коментарів:

Дописати коментар